Gospodin P. Sujic je rasista koji je nasao "krivca" za neuspehe i
nemoc DOS-ovske vlasti. On upotrebljava istu argumentaciju kao sto je
upotrebljavaju evropski neo-nacisti koji tvrde da su stranci krivi
sto u Evropi vlada nezaposlenost i da stranci koriste i opterecuju
socijalni sistem zemalja u kojima rade zbog cega ih nazivaju
profiterima.

Cnogorci su gradjani SR Jugoslavije pa prema tome nisu stranci vec su
i oni Srbi. Njegos je to rekao. Ali primer sam dao jer su za
gospodina Sujica ocigledno Crnogorci stranci. Ako Sujic to tako
postavlja onda su i Madjari u Vojvodini krivi sto je struja poskupela
onda su "stranci" (za gospodina Sujica) vec stanovnici sledeceg sela.
Ili su za njega stranci vec njegove komsije?

Tu smo sada stigli do zatvaranja kruga.

Sujic kao i svi egoisti trazi na brzinu nekog, bilo kog krivca da bi
u stvari rekao ono sto mnogi koji su birali DOS-a kazu: "Ne
interesuje me niko i nista, ni narod ni drzava ima MENI da bude
bolje. Kako, nije vazno ali ima MENI da bude bolje".

Gospodine Bojovicu,

Shvatio sam iz jednog od Vasih dopisa da ste Crnogorac pa posto Vas
cenim kao rodoljuba izvinjavam Vam se kao Srbin-sunarodnik za
lupetanja gospodina Sujica.

Nije vecina Crnogoraca protiv a manjina za Jugoslaviju ili bolje
receno za zajednicku drzavu sa Srbima. Gospodin SUJIC je protiv
zajednicke drzave. Gospodin Sujic je protiv drzave uopste. Gospodin
Sujic je za sebe i samo sebe.

Jova Grbic

P.Sujic napisa:

"Pitam se, kako je moguce da manjina u Crnoj Gori predstavlja (i
ucestvuje u Vladi drzave SR Jugoslavije) gradjane te Republike? Ko
ponavlja greske kod raspada bivse SFRJ i ''gura'' iz Jugoslavije Crnu
Goru namecuci joj uslove i drzavu u kojoj ona ne zeli da ucestvuje, a
sve to preko grupe ljudi koja predstavlja (evidentno je) manjinu u
toj Republici? Ko finansira sadasnju SR Jugoslaviju? - GRADJANI
SRBIJE! Ko i odakle finansira grupu ljudi iz Crne Gore koji ucestvuju
u Vladi SR Jugoslavije? - GRADJANI SRBIJE? Nije iz tih razloga ni
cudno sto struja poskupljuje 260%, pa telefonski impulsi, pa
skolarine, pa lecenja, pa porezi...Uskoro ce svaki gradjanin Srbije
imati zelju da istupi iz ovakve SR Jugoslavije, a ne samo gradjani
Crne Gore, Kosova, Sandzaka, Vojvodine, Lapova, Cukarice...Ko i u
cije ime uskracuje gradjanima Srbije osnovno ljudsko pravo - pravo na
zivot? Da bi se zadovoljila forma zvana SR Jugoslavija? Dokle? Zoran

P. Sujic "