Matija Kezman koji je kiliko sam razumeo katolik imao je ovde u
holandskim novinama intervju preko cele strane u kome je dao izjave
koje potvrdjuju da vise postuje drzavu SR Jugoslaviju nego ponekei
nasi "cistokrvni" Srbi koji se drzae onako "neutralno" ili ... "i
jeste i nije, po prilici mozda".

Znam da je donje napisali sa malo sale. Ali kod Matije ne moramo da
budemo oprezni sto nije slucaj sa gospodjom Svetlanom Petrusic iz
organizacije "Glas Srpkinje".

Selektivno go'sn Minja moramo da pazimo, selektivno. Ali, treba
paziti svakako. Svet je pun vidljivih i nevidljivih opasnosti.

"Ko tvrdo spava, bolece ga glava"

Jovan Grbic - Indijanac