KANADSKI ADVOKAT: KAMPANJA ZA ODBRANU MILOSEVICA

Advokat iz Toronta Kristofer Blek koji zastupa Medjunarodni komitet za
odbranu Slobodana Milosevica posetio je u Centralnom zatvoru bivseg
predsednika Jugoslavije i tom prilikom mu rekao da je u razgovoru sa
istraznim organima utvrdio da ne postoje dokazi za njegovu krivicu. Blek je
na konferenciji za novinare rekao i da se protiv Milosevica vodi politicki
proces. "Njegovo hapsenje je inicirano iz Vasingtona sa ciljem
diskreditovanja SPS-a i JUL-a i opravdavanja agresije NATO kriminalaca",
rekao je Kristofer Blek, javlja Radio B92. Upitan da objasni ulogu Komiteta
procesu protiv Milosevica, Blek je rekao:

"Mi nemamo nameru da ucestvujemo u odbrani Milosevica, jer on vec ima
odlicne
advokate. Ja samo prikupljam podatke za ostale clanove komiteta kako bi
pokazali svetu da on nije kriv. Planiramo da organizujemo kampanje sirom
sveta sa ciljem da se izvrsi pritisak na rezim u Beogradu da oslobodi
Milosevica, jer se ovo iz tragedije pretvara u farsu. Ja sam upravo dosao iz
Afrike i ljudi tamo ne mogu da shvate zasto se simbol otpora NATO zlocincima
nalazi u zatvoru. To sam jutros rekao i Milosevicu i mogu da vam kazem da se
on nalazi u veoma dobrom zdravstvenom stanju i da je odlucan da se bori za
svoju slobodu. Iako ga nikada nisam upoznao, tvrdim da je on veoma hrabar i
visoko moralan covek", rekao je advokat Kristofer Blek koji predstavlja
Medjunarodni komitet za odbranu Slobodana Milosevica''.

Miroslav Antic,
http://www.antic.org/

STOP NOVOM SVETSKOM PORETKU