Socijalisti najavili agresivne proteste

BEOGRAD - Miting Socijalisticke partije Srbije održan u subotu u Beogradu
pokazao je da smo mi dobro organizovana partija, da smo sacuvali svoje
clanstvo i da smo se u organizacijskom smislu vratili u punu formu - istakao
je Dušan Bajatovic, predsednik Pokrajinskog odbora SPS Vojvodine, na
jucerašnjoj konferenciji za novinare. Bajatovic je ponovio zahtev SPS da se
na slobodu pusti predsednik ove partije Slobodan Miloševic, ali nije
precizirao šta ce SPS uraditi ukoliko Miloševic ne bude osloboden u narednih
sedam dana, kako je zatraženo na prekjucerašnjem mitingu.

- Pravicemo proteste, pisacemo OEBS, organizovati radikalne i agresivne
mitinge, ali sve u okviru dozvoljenih sredstava i zakona - objasnio je on.
Bajatovic je rekao da nije cuo za incident prilikom protesta SPS kada su
pristalice ove partije fotoreporteru „Blica“ otele fotoaparat.

- Ružno je što se to desilo, jer verujem da nije bilo razloga. Da samo
videli, mi bismo reagovali. Ne znam da li je rec o našim pristalicama ili
nekome ko je hteo da iskoristi gužvu - objasio je Bajatovic.

Miroslav Antic,
http://www.antic.org/