Gospodine Rakocevicu, ne samo vi vec i svi ostali koji su iz ovog ili onog razloga napustili mrezu su, bar po meni ,dobro dosli.
Pozdrav -Vidanovic.
----- Original Message -----
To: NSP
Sent: Tuesday, June 26, 2001 10:27 PM
Subject: [NSP] Ponovno ukljucenje

Postovani Gospodine Anticu,

Vi, Gospodin Jovan Grbic i Gospodin Nebojsa Joveljic, vec mesecima mi saljete poruke, na cemu svoj trojici od srca zahvaljujem. Posle "Srpskog Oktobra" bio sam se iskljucio sa svih mreza uvidevsi da je srpsko pitanje "reseno" za sva vremena, i ne mogavsi da razumem taj i takav srpski narod koji se tada pojavio na sceni, spreman da se za te i tolike pare proda svojim krvnicima, sto je bar meni, vec tada bilo i veoma jasno i veoma ocigledno. ... U to vreme za mene je  bilo spasonosno i prosto lekovito pismo koje je tih dana, oktobra 2000. godine, uputio NIN-u, na zalost sada vec pokojni a uvazeni, nas slikar Milic Stankovic.

Objavio je, iz bolnicke bolesnicke sobe, veliki slikar i veliki Sorab, Milic od Macve, svima i svakome, da on vise ne pripada ovom srpskom narodu, vec samo onom koji je postojao do 1918. godine. Tek tada sam razumeo u cemu je i moj problem. Shvatio sam da sam i ja jedna "reliktna biljka" koja uglavnom usamljena, sa nekim "prastarim principima" morala, chasti i chesti, u glavi i srcu, vegetira na ovoj vec uveliko ostareloj i unistenoj Planeti. ...

U medjuvremenu dogadjalo se sve to sto se i kako se dogadjalo. Poceo sam ponovo da nalazim pomalo razumevanja i za taj i takav novi srpski narod. Mozda je u tom trenutku (23. septembra i 5. oktobra 2000.) tako postupio iz ocaja (kao ovih dana bugarski narod); mozda je u pitanju i nesto dublje i znacajnije sto covek nije u stanju odmah da prepozna. Mozda i nesto trece. Mozda, mozda ....

Ima, dakle, razloga da ponovo i sam progovorim, da se povremeno oglasim. U to me uveravaju i mladi ljudi, pre svih moji studenti (Niskog univerziteta) sa kojima pokatkad porazgovaram; ali, jos i vise studenti Beogradskog univerziteta, bar oni koji pisu za "Novi student". Prosto sam se iznenadio da im je "Nova televizija" dopustila da to sto su napisali, jos jednom i prokomentarisu na samoj toj televiziji. A napisali su da je to sramota sto se srpski mladici dele na one (siromasne) koji ce se i dalje odazivati na poziv Vojske i Rodjine, i na one druge (bogate) koji ce jednostavno otkupiti "sluzenje vojnog roka"; i napisali su da je to najveca sramota sto smo pali na te grane da nas (kao stoku) vabe na tzv. "Donatoesku konferenciju", itd, itd. Uz njih pojavljuju se i drugi, pa i oni sa lapsusima (na TV), kojima otkrivaju sta zapravo misle, pa je tako jedna novinarka, umesto "Demokratska opozicija Srbije" izgovorila - "Donatorska opozicija Srbije"! E, nazdravlje, sto bi rekao nas (nadam se, ipak, onaj stari i pravi) srpski rod i narod.

Vi, verujem, uvidjate na sta se sve ovo svodi. Hocu zapravo da Vas zamolim da me ponovo ukljucite u Mrezu, ako je to moguce, kako bih mogao ponovo da redovnije pratim sta se sve dogadja, a povremeno da se i sam ukljucim.

Unapred Vam zahvaljujem i srdacno Vas pozdravljam,

Miloje M. Rakocevic

P.S. Podrazumeva se da ovo pismo mozete pustiti i na Mrezu, ukoliko smatrate da moze biti od sireg interesa i interesovanja.