Postovani G. Grbicu,
Ako iko, Vi najmanje treba da se izvinjavate. Toliko bogatstvo pisama sa
pravovremenim informacijama i produbljenim analizama (sa tako malo ljudi u
Centru, o cemu sam obavesten iz prve ruke) jeste primer kome je tesko naci
pandan. Svojevremeno, kad sam odlucivao da odem i sa SIEM liste i liste
"Stop NSP", Vi ste me hrabrili i ubedjivali da ne treba klonuti, vec
nastaviti borbu novim jos snaznijim zapocinjanjem. Mozda je sada pomalo
obrnuta situacija. Shvatio sam da ste bili u pravu, i svestan sam toga da se
ponovo mora poceti ispocetka. ... Svako zlo ima svoje dobro, i ne pada sneg
da pokrije breg ves da svaka zverka pokaze svoj trag, kaze nas narod. I,
evo, pokazalo se. Ne verujem da ce nas narod prihvatiti ovoliki stepen
bezakonja i ponizavanja. Vi se, verujem, secate (kao i drugi koji su bili na
SIEM listi), da sam svojevremeno dok je DOS zaista bio opozicija, sacinio
malu analizu opozicionih politicara, u kojoj sam jedino Kostunicu bio
izdvojio kao nesumnjivo pozitivnu licnost. Sada se jos jednom pokazalo da je
to zaista tako. Ali, i vise od toga, obelodanjeno je da je ono 24. septembra
2000. bilo velika podvala. Bez Kostunice DOS  ne bi uspeo na izborima. I,
sigurno je, u buducnosti nikada vise nece uspeti. Jer bezakonje nije
pokazano samo u ovom potonjem sramnom cinu, vec i u svemu drugom sto je
diktirano onim (sada najmocnijim) celnikom, koji je ne zna se kada, i od
koga, dobio neke zadatke (kako rece Kostunica) - zadatke koje ubrzano
izvrsava, na najvecu mogucu stetu srpskog naroda.  Koliko moje oci vide,
sustina tih zadataka je potpuno obezlicenje narodnog i drzavnog subjekta
srpskog naroda na ovim prostorima. Pored mnogih drugih primera, koje bih u
prilog recenome mogao navesti, navescu samo jedan. Skupstina Srbije je pre
dva dana usvojila zakon o privatizaciji kojim je promovisan "carobni stapic"
tzv. "tenderske" (citajte: tendeciozne) rasprodaje velikih srpskih
preduzeca. Za najkrace vreme citava armija radnika u Srbiji ostace bez
posla; prestace svaka domaca proizvodnja i novo roblje ce biti privedeno
statusu najprostije i najjevtinije radne snage, koja ce zaradjivati tek
toliko da moze vegetirati kupovanjem (poslednjim marjasem) prispele
inostrane robe, stokirane u halama nekadasnjih fabrika, a dajuci od sebe i
poslednji atom snage u manuelnim praistorijskim "delatnostima". ... Da, to
nam je tako projektovano - najpre samo od spoljnih, a sada i od strane
domacih novih mocnika. Tako ce biti, ako se ne dozovemo, i ne osvestimo. I
tu lezi razlog sto moramo sve ispocetka, gde ce Vase britko pero i te kako
ponovo doci do izrazaja.

Srdacni pozdravi Vama, Vasoj cenjenoj supruzi,

Miloje M. Rakocevic