Miko, prenesi moju poruku clanovima liste da sam  ranije isplaniranim putem  onemogucen da  se u ovim sudbonosnim, mracnim trenutcima za nas srpski narod, pridruzim osudama clanova liste i ostalih cestitih Srba za izdajnicke postupke  Djinddjica i Kostunice predajom Milosevica Hagu. Kucnuo je trenutak da se Srbi oslobode djubradi. Djindjic i Kostunica posle ovog cina treba neizostavno da podnesu ostavke i da se zakazu izbori na svim nivoima. U protivnom i dalje stojim na stanovistu da je potez armije neizbezan i presudan. Definitivno Kostunica je veliko razocarenje, nemocan da Djindjica spreci u nagonima Vasinktona. Kostunicine teorije o zakonitosti  su prazne reci, bacanje prasine u oci srpskoj naciji. Zato je njegovo mesto u isti kos  sa Djindjicem i ostalim DOS-ovim djubradima . Srpski narode vreme je otreznjenju.
Sava Vidanovic