Citajte pazljivo!!!

----Original Message-----
From: Hawkeye <[EMAIL PROTECTED]>

Nista od ovoga Vojislav Kostunica nije uradio. Pogazio je sosptvenu rec. Ljudi se drze za rec a volovi za rogove.

DAJ OSTAVKU VOJISLAVE!!!

UHAPSI IZDAJNIKE VOJISLAVE!!!

GOVOR PREDSEDNICKOG KANDIDATA
 DEMOKRATSKE OPOZICIJE SRBIJE
 DR VOJISLAVA KOŠTUNICE
NA KONVENCIJI DOS-A

Dajem rec,

da cu, budete li me izabrali za predsednika SRJ, uciniti sve što je u mojoj moci da se zaustavi dalje propadanje našeg naroda i drzave;

da cu se postarati da cu što pre rešimo, u skladu sa narodnom voljom u obema republikama, problem odnosa izmedu Srbije i Crne Gore;

da nema vrata na koja necu pokucati kako bih se izborio za to da Savet bezbednosti konacno zatrazi od Kfora i Umnika doslednu primenu Rezolucije 1244, bezbednost za sve stanovnike Kosova i omogucavanje povratka srpskim, crnogorskim i drugim nealbanskim izbeglicama;

da cu se podjednako zaloziti za stvarno uspostavljanje cvrstih veza sa Republikom Srpskom, dozvoljenih Dejtonskim sporazumom;

da cu dati sve od sebe da ova zemlja bude istinska matica našim sunarodnicima u raseljenju i otadzbina onima koji su  morali da izbegnu iz republika bivše zajednicke drzave;

da cu se, upornim i strpljivim zalaganjem, truditi da se naša zemlja vrati u OEBS, organizaciju ciji je osnivac, da ponovo stekne punopravno clanstvo u UN i u vodecim svetskim finansijskim institucijama;

da necu zaliti truda da objasnim pogubnost sankcija i izborim se za njihovo ukidanje.

Dajem rec,

da, budete li me izabrali za predsednika, nece biti revanšizma, osvete, likovanja nad onima koji su drugacije glasali;

da nece biti pobednika ni porazenih;

da nijedan pošten covek nece imati razloga za strah;

da cu se truditi da se izmirimo kako bismo opstali.

Dajem rec,

da cu, budete li me izabrali za predsednika, pokrenuti inicijativu za demokratsko, ustavno pretemeljenje i decentralizaciju Jugoslavije i za donošenje razumnih zakona, koji nikoga ne dovode ni u podredeni, ni u povlašceni polozaj, u skladu sa nacelom vladavine prava;

da cu se zaloziti da valjanim administrativnim preuredenjem obezbedimo uslove za ravnomerni i uravnotezeni razvoj cele zemlje;

da cu dati sve od sebe da naša zemlja bude istinska domovina svih svojih gradana, Srba, Crnogoraca, Madara, Muslimana, Slovaka, Albanaca, Roma, Goranaca, Rumuna, Bugara, Rusina, Bunjevaca, Hrvata i ostalih;

da ce novi izbori, slobodni i pošteni, biti odrzani najdalje za godinu i po dana;

da cu se truditi da dotle, zajednickim snagama, uspostavimo normalan društveni zivot, podsticajan za privredni oporavak;

da cu se od samog pocetka zaloziti za humanu socijalnu politiku, jer se društvo, i kad je osiromašeno, mora brinuti za svoje clanove, posebno one najugrozenije;

da ce se valjanom raspodelom, makar i oskudnih sredstava, zaštititi najmladi i najstariji, kao i oni narušenog zdravlja.

Ne obecavam blagostanje preko noci,

ali,

dajem rec,

da ce, budete li me izabrali za predsednika, svi gradani ove zemlje biti slobodni i stvarno ravnopravni;

da vlast nece donositi privilegije i da ce biti smenjiva.

Dajem rec,

da cu, uprkos ociglednim nedostatcima, poštovati vazeci Ustav dokle god je na snazi i da necu prigrabiti nijedno ovlašcenje koje iz njega izricito ne proistice,

da cu se, u skladu sa Bozijim i ljudskim zakonima, potruditi da nabolje promenim našu drzavu, i da necu dopustiti da mene vlast promeni