Kostunica je Pontije Pilat.

Nema oprostaja. Vreme naivnosti i sentimentalnosti je proslo.
Kostunica je oborio politicara svetskog ranga Milosevica i dosao na
vlast i ako nema dovoljno kvaliteta da STVARNO resava probleme i vodi
zemlju kroz ove velike svetske kataklizme.

Ovo sto je vladajuca garnitura uradila juce ce imati dalekosezna
negativne posledice po sve zmlje u svetu pa cak i Zapadne. Unatrasnji
naboj u zapadnim zemljama raste. Mladez shvata sta znaci "Novi
Svetski Poredak". Desice se jos mnogo toga u svetskim odnosima.

Jovan Grbic