Potpuno podrzavam stav iz SUBJEKTA ove poruke. Dosta smo pricali, treba da pocnemo da radimo. Svi oni koji su potpisali sramnu odluku kao i oni koji nisu, ali su omogucili njeno izvrsenje (ovde pre svega mislim na predsednika SRJ) treba da budu osudjeni za izdaju. Obzirom da je nerealno ocekivati da ce u sadasnjim politickim uslovima bilo koji sud u ovoj zemlji to i uciniti, smatram da treba koristiti druga stredstva. Razmislite o tome!

Djordje Blagojevic