Postovana Gospodo,
i ako sam vrlo pazljivo pratio, SAMO U JEDNOM IZVESTAJU
je "procurelo" da je od predvidjenih oko 500 mil EVRO-a od EU,
oko 200 mil. pomoci, a oko 300 mil. ZAJAM!
Tu strukturu "donacija" niko nije objavio. Takodje ni USLOVE
pomoci i zajmova, kamate, ni dinamiku pristizanja ni otplate....
Da ne bude kao sto je Labus rekao na otvaranju:
"Mi smo svoje izvrsili, sada je red na vas!"
Pa da se posle cesemo po glavi, otkud sada ovo, pa otkud sada
ono, i sl. Sta ako su donacije humanitarna pomoc, a pare - krediti?
I onako je i sam Predsdenik SRJ bio iznenadjen "ranije preuzetim
obavezama"?
Dajmo malo "transparentnosti"!
Pozdrav Branko O. Bojovic