Sramna odluka sramne Vlade DOS

JAGODINA, 28. juna 2001. (Beta) - Lider opozicione Stranke srpskog
jedinstva (SSJ) Branislav Pelevich osudio je vecceras odluku Vlade
Srbije o izruccenju bivsseg jugoslovenskog predsednika Slobodana
Milossevicha Hasskom tribunalu.

"Bilo je za occekivati da sramna vlada DOS donese sramni akt kojim
je Milossevich isporuccen Hasskom tribunalu. To me nije iznenadilo,
jer sam znao da je izruccivanje Slobodana Milossevicha Hagu samo
pitanje ccasa", izjavio je Pelevich jagodinskoj televiziji "Palma
plus".

On je rekao da "ne zna kako che nacija reagovati" na izruccenje
Milossevicha.

"Sasvim je sigurno da ukoliko se bude nastavilo sa hapssenjem nassih
ljudi, vojnika i nassih policajaca, ova Vlada neche dugo trajati.
Mislim da je ovo bio veoma sraman postupak srpske diplomatije i srpske
drzzavnosti. Neka im sudi narod i Bog, a vreme che pokazati ko je bio
u pravu", rekao je Pelevich, lider Stranke srpskog jedinstva, koja u
Skupsstini Srbije ima 14 od 250 poslanika.

(Kraj) dut/pnv/dpz