Mole se clanovi liste, koji su u mogucnosti da mi dostave E- mail adresu TV Palma. Potrebna su mi  uputstva o koriscenju programa TV Palma preko satelita za podrucje Kanade. Procitao sam da je CRTC odobrio TV program Palme. Detalji o programu nisu poznati. Trazene informacije ovde u Kanadi jos uvek nisam bio u mogucnosti da dobijem, pa smatram da je direktan zahtev od Palme najmerodavniji.
Hvala unapred. Vidanovic.
PS. u koliko je vec neko upoznat sa detaljima, molio bih da mi se proslede.

----- Original Message -----
From: MP admin
Sent: Monday, July 16, 2001 9:33 AM
Subject: O TV Palma

Na pismo koje ste uputili Velimiru, odgovara Vam Vojo, Dobrin rodjak posto mi je pitanje Velimir proslijedio.

Sve informacije koje imam su sa www.crtc.gc.ca stranica. Naime, tek je CRTC odobrio da se izmedju ostalih stranih programa i RTV Palma moze prenositi u Kanadi. Sada kablovske kompanije Videotron, Rogers itd kao i satelitske ExpressVu i StarChoice mogu da prenose signal u sklopu svog digitalnog paketa ako hoce. Dakle, sad sve zavisi od ovih kompanija, kada i ko ce da prenosi signal, ali su dobili odobrenje da se signal smije prenositi. Osoba koja je aplicirala kod CRTC-a je :

20.

RTV Palma

Description du service
Programmation d’intérêt général en langue yougoslave.

Nom et adresse du parrain
Milan Bjelanovic
YBS, comptoir postal Dixie Mall
1250, ch.
South Service
C.P. 38048
Mississauga (Ontario)
L5E 1VO
Fax : (905) 278-3584

sto se moze procitati u sklopu dokumenta http://www.crtc.gc.ca/archive/FRN/Notices/2001/PB2001-33.htm gdje su sve aplikacije. Vjerovatno Vam ovaj gospodin moze dati vise informacija.

Ukoliko nesto novo saznate molio bih Vas da i mene obavjestite ili direktno ili preko Velimira.

Hvala

Vojo