MIRA MARKOVIĆ POSETILA MUŽA U ZATVORU

Šest sati sa Miloševićem pod budnim okom čuvara

Zdravlje bivšeg jugoslovenskog predsednika je "veoma dobro", izjavio advokat Dragoslav Ognjanović

Hag, 20. jula (Tanjug)

Advokat Dragoslav Ognjanović, koji boravi u Hagu u pratnji supruge bivšeg jugoslovenskog predsednika Slobodana Miloševića Mire Marković, izjavio je danas da se Milošević oseća "veoma dobro" i da mu je zdravlje, uključujući i pritisak, u redu.

Ognjanović je razgovarao s novinarima ispred zatvora u Ševeningenu, gde je Mira Marković jutros, drugi dan zaredom, došla u posetu mužu.

Mira Marković ima trodnevnu vizu za Holandiju i Ognjanović je juče izjavio da će sva tri dana provesti u Ševeningenu. Ona je juče šest sati provela sa Miloševićem, sve vreme pod budnim okom zatvorskih čuvara.

Ni na odlasku iz Beograda, ni po dolasku u Holandiju, ni danas, Mira Marković nije razgovarala s novinarima. Umesto nje, to je činio Ognjanović, koji je objasnio da je ona veoma umorna, "iscrpljena od puta i pritiska" pod kojim je.

"Gospođa Marković želi da bude u blizini muža i zatražiće novu vizu u ambasadi Holandije čim se vrati u Beograd", rekao je Ognjanović.

Klark ne može da poseti Miloševića u svojstvu advokata

Njujork, 20. jula (Beta - Rojters)

Bivši američki državni tužilac Remzi Klark optužio je danas haški tribunal da odugovlači sa odgovorom na njegov zahtev da poseti nekadašnjeg predsednika SR Jugoslavije Slobodana Miloševića i pruži mu pravni savet.

"Dobio sam juče dopis od tribunala u kojem mi poručuju da, kao advokat, ne mogu da posetim predsednika Miloševića, ali da sam slobodan da to učinim kao običan posetilac. Takođe mi je rečeno da bi bilo ’neprikladno’ da razgovaram s njim o pravnim stvarima", tvrdi njujorški advokat.

ISPITIVANJE AGENCIJE "STRATEŠKI MARKETING"

Pola miliona ljudi gledalo prenos iz haške sudnice

Direktan TV prenos prvog pojavljivanja bivšeg predsednika SRJ Slobodana Miloševića pred haškim tribunalom 3. jula pratilo je više od pola miliona gledalaca u Srbiji, pokazalo je ispitivanje agencije "Strateški marketing".

Oko 511.000 gledalaca pratilo je direktan prenos iz sudnice haškog tribunala, navodi agencija uz ocenu da je to izuzetno veliki broj gledalaca, s obzirom na to da je prenos emitovan u 10 sati pre podne radnog dana.

Broj ljudi koji je gledao snimak prvog Miloševićevog nastupa u Hagu sigurno je mnogo veći, procenjuju u "Strateškom marketingu".

Prvo pojavljivanje Miloševića pred Tribunalom prenosile su državna RTS, zatim BK Telekom, Studio B, JU info, TV B 92 i TV Politika.

(Beta)

Back