SINISA VUCINIC O SLOBODANU MILOSEVICU

POGRESIO STO NIJE POBEGAO

     BEOGRAD - Tvrdeci da je Cedomir Jovanovic (DOS) izigrao obecanje i
pismenu garanciju da Slobodan Milosevic nece biti isporucen haskom
Tribunalu, Sinisa Vucinic, u izjavi za javnost, juce istice:
      - Bio sam ocevidac i tvrdim da je na poledjini tog garantnog
papira ciji su potpisnici Kostunica, Milutinovic i DJindjic, pisacom
masinom dokucano, na licu mesta, da Milosevic nece biti izrucen Hagu. Za
razliku od svih drugih iz Milosevicevog okruzenja u vili "Mir" ja sam
molio da ne pristaje ni na kakve pregovore i dogovore s Cedomirom
Jovanovicem. A dva dana uoci tih pregovora, ubedjivao sam Milosevica da
organizujemo njegovo bekstvo. Za tako nesto imali smo idealne uslove
zahvaljujuci nekim dobro ocuvanim vezama i kanalima u MUP i VJ. Slobodan
Milosevic je to smatrao nepotrebnim, vise je verovao savetima Branislava
Ivkovica nego mojim, i tu je katastrofalno pogresio - tvrdi Vucinic.
      A. M.

         V e c e r n j e    N o v o s t i