TAVARIS Dr.ROBERT
 Da li vam je poznato sta su to drzavne rezerve i ko ih  upraznjava?. Kad bi
to znali sigurno kao Dr. nebi izvaljivali da je Milosevic odredjivao cene
namirnicama. Iz drzavnih rezervi  se  pravi trzisna intervencija  na
stabilnpst  cena na trzistu. Jednom recju drzavne rezerve  sprecavaju nagle
skokove i poremecaj na trzistu. U koliko nema tih rezervi cene divljaju.
Posebne sluzbe i  vode racuna o tome a ne predsednik drzave.
Ko regulise cene u Americi, Bus ili granska udruzenja?Zasto farmeri u
Americi ne mogu da prodaju svoje proizvode slobodno osim preko udruzenja
koja im unapred odredjuju odozgo dirigovane cene. Dery farmeri ne mogu mleko
prodavati skuplje od  ugovorene otkupne cene po litri, recimo 10 centi. Tu
istu litru potrosaci placaju  3 litre 4,5 dolara. Ili proizvodjac zitarica
mora svoj proizvod prodavati drzavnim asocijacijama  po 5 dolara busel{100
Kgr.}  Jeli je to Dr. kontrola cena ili slobodna prodaja. Iz ova dva
primerta vidi se da vi govorite neosnovano, ne poznavajuci osnovne principe
trzisne ekonomije. Ne vidite sta se desava u vasem dvoristu a vidite trn u
tudjem oku.

Govorite o cifri od 740. 000 Siptara za koje kazete da poticu od Milosevica
da ih je on proterao.  Cifra je mpzda i tacna ali nije potekla od Milosevica
vec od NATO i Amerike kao razlog za" humanitarnu akciju " bombardovanja
Srbije. Vi ne zelite da znate da je bezanija Siptara nastala usled
bombardovanja i akcijom samih Siptara da se svetu prikaze kako Srbi
proganjaju Siptare. Iste te 740.00 i jos toliko vratili ste u roku od nepune
2. sedmice, a da 2, godine ne mozete da vratite prognane Srbe.

Ako ste vec kod etnickog ciscenja, ko je ociscen sa Kosmeta, Srbi ili
Siptari? Kako niste zapamtili cifru da je 250.000 Srba proterano sa Kosova,
vise od 1000 nestalo, vise od 1000 pobijeno posle dolaska KFOR-a. Jeste li
upoznati sa  fasistickim Dahao u Klecki gde su spaljivani Srbi? Jeste li
culi za ubistvo zetelaca, otmice i paljenje srpske imovine, unistavanje
bogomolja i manastira? Da, niste culi, ali ste zato culi za masovne grobnice
pobijenih Siptara, hladnjaca i izmisljenih grobnica u Srbiji?

Vas prijatelj Koen i baba Olbrajt su poceli sa cifrom od 500.000  u masovnim
grobnicama  da bi se ta cifra svela na dokazanih 2050 neidentifikovanih
leseva u pojedinacnim grobovima. Patolozi 15 evropskih zemalja preorase
Kosmet i nista ne pronadjose. Nista se nebi ni znalo da finski patolozi nisu
podigli svoj glas ,zasto kriminalni sud u Hagu cuti o svemu tome, ne
obelodanjuje njihove nalaze.
Vi koji se prodajete da ste saradnik Pentagona i NATO neznate te stvari.
Neznate ni koliko letilica i vojnika ste izgubili na Kosmetu.? Koliko
nevidljivih F117 za koje kazete da su neunistivi i da im niko nista ne moze.
Bilo bi tako da nije Srba, koji eto videse i oborise teoriju o
nevidljivosti.

Koliko helikoptera Apaci su vam unisteni, aviona u Avinjonu u Italiji?
Koliko limenih sanduka preko Grcke i  Makedonije je transportovano za
Ameriku. Samo u pokusaju spasavanja pilota F117 unisteno vam je 2.
helikoptera puni  spasioca. Rekli ste da ste spasli pilota. Ako ste ga
spasli zasto ga ne prikazaste na televiziji?
Hvatate se za izmisljene masovne grobnice u Batajnici i u predelu Dunava oko
Djerdapa, koje su planirane da bi se  dokazala kolektivna odgovornost srpske
nacije i osude Milosevica. Zar iko moze poverovati u to da bi se Siptari
transportovali u Djerdap, bili potopljeni, zatim vadjeni i transportovani da
bi bili sahranjeni u Batajnici. To samo moze izmisliti marionetska vlada na
celu sa Djindjicem i ministrom  unutrasnih poslova Mihajlovicem i da u tu
pricu poverujete i bez  dokaza tvrdite vi na zapadu.Ne shvatate li obmanu
americkog vrha, koji vas sve vise zaglupljuje.

U sinocnoj debati  na kanalu 57. povodom ponovne Miloseviceve izjave na
tribunalu u Hagu ,ucesnici diskusije su se izjasnili da  osuda Milosevica
bez osude zlocina NATO nije moguca u koliko se primene postojeci
medjunarodni zakoni. Svedoci smo da do sada u slucaju Jugoslavije nije
ispostovan niti jeda medjunarodni zakon i konvencija osim sile jaceg.

O kakvom  pravu  vi govorite i s kakvim moralnim pravom osudjujete Srbe i
Milosevica koji je branio svoju zemlju i svoj narod od svetskih gusara.

Kako komentarisete stav Kongresa da se pre nego sto se izvrsi uplata od
nekih 500 i kusur miliona Ujedinjenim Nacijama, zatrazi garancija da se ni
jedan americki vojnik nesme uhapsiti od strane haskog tribunala, cak i da se
Bus ovlasti da moze primeniti silu u oslobadjanju americkih gradjana.To je
ta takozvana demokratska Amerika koja u zadovoljenju imperijalistickih
apetita ,u svetu primenjuje najbrutalniju agresivnu politiku.Zar je to vas
normalan svet koji preporucujete Srbima. Ne hvala. Ostavite Srbe na miru da
se sami izvuku iz blata u kojeg ste ih uvalili.
Vidanovic