Tacno je tako.

Kada sam u toku rata reagovao na neistinita pisanja holandskih
listova o dogadjajima u bivsoj Jugoslaviji cesto je receno "preuzeli
smo to od te i te agencije koju smtramo puzdanom". Na pitanje zasto
onda to nisu proverili odgovarano je: "Mi imamo poverenja u tu
agenciju i ona je renomirana agencija i prema tome ne verujemo da
laze. Mi ne mozemo da budemo na svakom mestu i zato preuzimamo vesti
od agencija u koje imamo poverenje".

Jovan Grbic

P.S. - Predlazem da svako posalje licni protest preko lista "Dan"

E-mail: <[EMAIL PROTECTED]>