(transkript iz Haga, 29. oktobra 2001, pre podne)

SLOBODAN MILOSEVIC:

            Pre svega,  ja ne podnosim nikakve podneske ovom sudu zbog toga
sto ne priznajem ovaj sud. Ako vi ono sto ja kazem za ovim mikrofonom
smatrate podneskom to je vasa stvar.
            Drugo,  u vezi sa amicus curiae, ja sam shvatio da je vase
obrazlozenje kada ste imenovali amicus curiae, da se time da doprinos fer
sudjenju ako se uopste u ovakvom jednom ilegalnom postupku moze govoriti o
fer sudjenju. Mislim da ste time obogatili zbir novih pojmova, posto sada za
situaciju u kojoj dva tima rade za stvar iste strane to moze da se sada
nazove haski ferplej, a sto se tice ove poplave novih amandmana i optuznica
one ne mogu, ta poplava ne moze da potopi istinu jer istinu znaju milioni
ljudi.
        Ja sam ovde cuo, kao sto sam cuo i prosli put, zabrinutost za to sto
ne citam dokumente iz ove lazne optuznice jer navodno trebalo bi da znam za
sta sam optuzen. Zelim da vam kazem da ja dobro znam za sta sam ja optuzen.
Optuzen sam zato sto sam na legalan nacin i legitimnim sredstvima, na osnovu
prava na samoodbranu koje pripada svakoj naciji branio svoj narod. Imao sam
cast da branim svoj narod od zlocinacke agresije koja je na njega izvrsena i
da branim svoj narod od terorizma s kojim je Klintonova administracija bila
u bliskoj saradnji, sto takodje nece niko moci da porekne.
        Istina ne moze da se potopi nikakvom poplavom laznih optuznica. I ja
i dalje nemam nameru da se upoznajem sa sadrzinom necega sto je potpuno
iskonstruisano i sto je daleko od istine.
        A sto se tice polemike koju sam ovde slusao o tome ko je bio
nadlezan i da li je neka vlada trebalo da uradi nesto pre neke druge vlade,
cudim se da cak i advokat iz Beograda, clan amicus curiae, govori o
pitanjima ko je bio nadlezan, a zaboravlja da nijedna vlada nije mogla biti
nadlezna da pravi bilo kakve dogovore kojima se krsi Ustav Srbije i kojima
se krsi Ustav Jugoslavije.
        Meni je drago sto gospoda iz amicus curiae imaju svest da oni ne
mogu da govore u moje ime i da ja sa njima nemam nikakve veze.

To join or help this struggle, visit:
http://www.sps.org.yu/ (official SPS website)
http://www.belgrade-forum.org/ (forum for the world of equals)
http://www.icdsm.org/ (the international committee to defend Slobodan