Title: Message
Date/Time: 01/13/2002 22:50:45
eNote:
Text:
DOCEK PRAVOSLAVNE NOVE GODINE | 20:12 -> 21:38 | Izvor: B92, Beta

Beograd -- Docek pravoslavne Nove godine organizovan je u nekoliko gradova u Jugoslaviji. U Beogradu centralni dogadjaj je u  ponoc ispred hrama Svetog Save na Vracaru desetominutni vatromet, a oglasice se i zvona iz hrama.

Skupstina opstine Pozarevac otkazala je docek pravoslavne Nove godine u centru grada. Skup je otkazan nakon sto je pozarevacka policija potvrdila da je docek Nove godine prvi legalno prijavio Srpski pokret obnove. Docek pravoslavne Nove godine na pozarevackom Starom korzou, u centru grada, organizovao je Okruzni odbor SPO-a.

Defileom trubaca ulicama Gracanice u nedelju tacno u podne, u organizaciji Radio Gracanice,  u centralnom delu Kosova. Ovu, trecu po redu manifestaciju povodom doceka pravoslavne Nove godine u centru Gracanice, pomogli su brojni sponzori i donatori, a jedan od njih je i Koordinacioni centar za Kosovo i Metohiju. Deo programa je i revijalna bokserska manifestacija na kojoj ucestvuju takmicari iz Makedonije, Crne Gore, Republike Srpske, kao i iz ostalih delova Srbije.

Svestenstvo manastira Gracanica sluzi liturgiju, u odsustvu vladike Artemija koji se nalazi na lecenju. Vojnici svedskog kontigenta KFOR-a pojacali su mere bezbednosti na lokalnim putevima, a od 17 sati zaustavljen je saobracaj na putu Pristina - Gnjilane koji prolazi kroz Gracanicu.

Images:

Date/Time: 01/13/2002 22:50:29
eNote:
Text:
DOCEK PRAVOSLAVNE NOVE GODINE U PODGORICI | 21:18 -> 21:55 | Izvor: B92

Podgorica -- Pristalice opozicione Koalicije "Zajedno za Jugoslaviju" slavili su ispred Crkve Svetog Djordja u Podgorici docek  pravoslavne Nove Godine, izvestava dopisnik Radija B92 Srdjan Jankovic.

Nekoliko hiljada jugoslovenski orijentisanih ljudi okupilo se ispred Crkve Svetog Djordja. Stigli su autobusom pevaci narodne muzike iz Srbije, kao i lideri koalicije "Za Jugoslaviju" Predrag Bulatovic i Dragan Soc. Na bedemu Crkve Svetog Djordja su postavljeni zvucnici, svetla i stroboskopi. Pesme koje se pustaju su uglavnom one sa tematikom Jugoslavije i Kosova, iste pesme koje su pustane na svim skupovima Koalicije za Jugoslaviju.  Prisutni skandiraju Jugoslaviji i Srbiji, ikonografiju cine jugoslovenske i srpske zastave, stranacke zastave Socijalisticke narodne partije i Srpske radikalne stranke, tri prsta, slike Slobodana Milosevica, a na prilazu se, uz crkvene amajlije, prodaju slike Radovana Karadzica i Ratka Mladica.  Publika peva uobicajene pesme za ovakve prilike  "Ko da mi otme iz moje duse Kosovo", "Ja sam Jugoslovenka", i druge.  Sve drzavne institucije u Podgorici obezbedjene su jakim policijskim snagama.