Tiko,

U potpunosti se slazem sa tobom   i pridruzujem se tvome protestu i
obrazlozenju.

Ujedno pozivam sve iskrene srpske patriote da se pridruze ovome protestu i
da zahtevaju
od odgovornih  faktora u Beogradu da  bar jednom ne savijaju kicmu i ne
povijaju srpske vratove
pred hijenama NSP-a i gazdama iz Vasingtona

 Takodje, smatram da je to velika sramota za srpski narod i drzavu zvanu
Jugoslavija.
To vise nije drzava vec odraz kosmara u glavama ogavnih izdajnika srpskog
naroda.

Nadam se da cete vi, pravi srpski patrioti u Americi znati i umeti da
priredite "docek"
pa i brzi ispracaj tom izdajniku naseg naroda.

Gladni, izmuceni i osamuceni srpski narod u Domovini izgleda mi da nema ni
snege ni volje
 da se suprostavi tom sunovratu u koji ga svakodnevno gura izdajnicka klika
DOSovskih
janicara, satrapa i kvislinga.

Pozdrav tebi i svim pravim srpskim patriotoma sirom sveta pa i onima
mucenicima u
Domovini koji vise nemaju snage a izgleda mi ni volje da se suprostave ovom
svesrpskom sunovratu!

Daj da se digovorimo sta dalje da cinimo jer sa gluvima ne treba saputati.
Sa onim talogom iz srpskog naroda , koji nema ni obraza, casti, stida ni
ljudskog dostojanstva
mora se malo drukcije razgovarati a kako; to treba da se dogovorimo!

Bata Laka