> Svilanovic u mislima vec predao Kosovo

Svilanovic moze da misli sta hoce.
Ministar za inostrane poslove mora da radi po vazecim zakonima i
nikako ne sme van njih.
Ako ih ne poznaje, to ga ne oslobadja od odgovornosti.

> Holandjanin Van der Stul i jugosloven Svilanovic nezavisno (?) jedan
> od drugog imaju skoro indenticno misljenje

To su "telepatske sposobnosti" ucesnika.
(molim Vas da me ne shvatit pogresno - ironija je usmerena na
podudarnost ta dva misljenja).

> Hag / Tilburg, 30 januar 2002 (SSICC) - Ministar inostranih poslova
> SR Jugoslavije Goran Svilanovic je u neformalnom razgovoru sa Srbinom
> iz nase Dijaspore, jednim od gostiju na koktel partiji koji je
> priredila Ambasada SR Jugoslavije u Hagu povodom njegove zvanicne i

> radne posete Holandiji rekao da se ne moze ocekivati da Kosovo ostane
> srpsko optuzivsi usput predhodnu vlast za zamajavanje naroda
> nepostojecom mogucnoscu da zadrzi Kosovo u granicama Srbije.
U neformalnom razgovoru moze da kaze sta hoce.
 (sta su sluzili na koktelu ? Profesionalni vozac ne sme da ima alkohola u
krvi, ako upravlja autobusom ili kamionom).

> "medjunarodna zajednica treba da posveti duznu paznju mogucnosti
> uslovne nezavisnosti Kosova".

Mozda je mislio na probleme koji poticu iz statusa medjunarodnih snaga,
na Kosovu ?
(sala na racun  - "saljive" izjave :)

> Pod naslovom "Maks van der Stul pozitivan prema ideji o nezavisnosti
> Kosova" ovaj list pise da "Uslovna nezavisnost Kosova" treba da znaci
> da bi Kosovo postalo nezavisno od SR Jugoslavije
>pod striktnim  zahtevom da postojece granice prema Albaniji, Crnoj Gori,
Srbiji i
> Makedoniji ostanu a da (albansko) stanovnistvo mora da se odrekne
> svog sna o Velikom Kosovu, pise "d Folkskrant". Takodje mora se dati
> obaveza da ce se u potpunosti postovati prava srpske manjine.

Izjava mora da se necim obrazlozi.
U protivnom  - izjava je neodgovorna.

> Jovan Grbic, nezavisna fondacija Srpski informativno-kulturni centar
> (SSICC), Tilburg, Holandija

CBradic (privatno misljenje)

p.s. meni ovakvo ponasanje zvanicnika deluje kao "probni balon", pa tek,
da ne ostane bez komentara.
(ne treba uzimati ozbiljno, jer ni izjave nisu jasno utemeljene).