Dag,

Ik weet dat er mensen overweg kunnen met google maps.

Nu kun je daarin alle haltes kwijt, die dan als balonnetjes op de kaart
komen (of met een Lijn logo).

Dan kun je in de pop-up-tekst alle passerende bussen stoppen. (eventueel
alleen na het uur NU)

Nu kan zoiets wel in een GPS ook (bvb navit.sf.net), maar in de
industrie hebben ze wellicht geen tijd om over degelijke standaarden na
te denken?

Iemand een idee??

Ik post nu nog even hier, ik probeer ook nog wat internationale
projecten te zoeken, en vond er al 1 in FR en 1 in D.
Je mag hints opsturen....  Ik/Wij kunnen niet alles oplossen, en het
beter te integreren in een groter geheel...

Marc

http://shortwave.tk