Maarten Deen schreef:

> Scan de lijst in en zet hem op walking papers? Anders gewoon de
> community-effort zoals met Kosovo: inscannen, wiki pagina maken en de scans
> linken. Kan iedereen die wil meehelpen een stukje importeren.

Ik heb wel degelijk digitale bestanden, en ik verwacht nu een mail, met
de by-sa licentie ack.

De POI zitten al in mij gps.

"ze staan mooi naast die van delijn"

"de vlaamse ingenerie moet samenwerken met de Duitse en Engelse, bij
gebrek aan bestaan van de Belgische of de Vlaamse staat"

Marc
http://shortwave.tk