2012/8/23 Jo <winfi...@gmail.com>:

> Zoals reeds gezegd. Dit is enkel het geval in Potlatch. Het probleem is bij
> hen gemeld. Er werd een ticket voor aangemaakt en dit ticket werd gemarkeerd
> als don't fix. Potlatch blijft dus bewust met een defect zitten.

Zie mijn mail van net, maar om hier toch nog even iets aan bij te voegen...

Ok, we hebben deze conventie gedefinieerd. Het probleem is dat die te
dicht bij andere ligt, dus Potlatch maakt veronderstellingen.

Goed, we laten die mannen Potlatch aanpassen. Wat dan met alle andere
software waar we nog niet op de hoogte van zijn? Moet elke
softwareschrijver alle landelijke pagina's af gaan om te zien of
specifieke landen een andere definitie van route/bycicle/rcn hanteren?
Dat is toch onhoudbaar?

Ons definitie van knooppuntnetwerken ligt dus te dicht bij dat van
normale netwerken, en dit maakt het gebruik van de data mogelijk een
nachtmerrie.

Trouwens, heb mijn stem laten horen, maar eerder om eens te vragen wat
hun suggestie is. Misschien krijgen we ze zo terug geëngageerd.