2012/8/23 Lennard <l...@xs4all.nl>:
> Ik denk dat we niet zomaar uit zullen geraken. Deze discussie zal nog
> regelmatig terug kunnen komen.

Misschien wel. Ik was het al een beetje beu, daarom dat ik tussen
kwam. Gezien ik niet geloofde in "naam" gebruiken, en gezien dat de
Potlatch2 devs tegen het gebruik van "note" waren, leek dit me op z'n
minst een haalbare oplossing.

Nu, op de Trac staat een link naar waar in de code de display name
bepaald wordt. Het is maar een paar lijnen code, volgens mij, om daar
dan "note" te gebruiken. Namelijk, iets van de aard van desc+="
"+self.getTag("note"), maar ik betwijfel dat ze zo 'n patch zouden
aanvaarden en dat hun tegenstand principieel is eerder dan komend uit
luiheid.