Van: Jo [mailto:winfi...@gmail.com]
Verzonden: zondag 17 maart 2013 13:02
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] Initial stuck to the name

Soms staat het aan de ene kant van de straat wel voluit en aan de andere kant
afgekort, afhankelijk van wanneer dat bord geplaatst werd en of het crisis was
op dat moment... Toch is dat geen straat met een dubbele naam.

Het is niet zo moeilijk voor iemand om te zien dat een volledig geschreven naam
dezelfde is als de afgekorte naam en ook voor computers is het eenvoudiger om
iets te coderen dat afkort, dan iets dat correct 'expandeert'.

Is St. Sint of Straat? Is r. rue of ruelle?

Groeten,

Jo

Op 17 maart 2013 12:50 schreef Guy Vanvuchelen <guido.vanvuche...@pandora.be>
het volgende:

Dat is bij deze gebeurd. Bedankt voor de tip.
Toch blijft er bij mij een dubbel gevoel: wie de weg zoekt, ziet nog steeds
de naamborden "L Claeslaan" maar we zullen in de toekomst de regels van OSM
maar volgen.

Guy Vanvuchelen