Voor zover ik zie, zijn er 2 mogelijke bisnummer formaten in CRAB. Deze met
alfabetische en deze met numerieke toevoegingen.

Voor zover ik gezien heb, worden de alfabetische toevoegingen altijd als
een hoofdletter geschreven, zonder scheidingssymbool (dus "7A" en niet "7a"
of "7 A"). De numerieke toevoegsels worden in CRAB altijd gescheiden met
een underscore ( _, "onderstreepje" in het Nederlands ). De toevoegsels
"bis" en "ter" worden ook als numeriek beschouwd, zo zal een huisnummer "10
bis" vertaald worden naar "10_2"

De schrijfwijze van numerieke toevoegingen vind ik ronduit lelijk voor elke
toepassing. Er is ook niemand die zijn adres als "ik woon in de Koestraat
10 onderstreepje 2" zal vermelden. Mensen spreken over "10 bis" en "10
ter". Dus eender waar die "10_2" zal opduiken (Nomitatim, Mapnik, OsmAnd,
...) zal dit voor verwarring zorgen.

Mijn gevoel is dus wat tegenstrijdig. Langs de ene kant wil ik de
hoofdletters van CRAB altijd overnemen, langs de andere kant vind ik hun
schrijfwijze van numerieke toevoegsels niet goed genoeg, en prefereer ik
"bis", "ter" of wat er ook zichtbaar is op de gevel.

Groeten,
Sander