On 19-11-16 16:38, Marc Gemis wrote:
> Het was me op het forum ook al niet duidelijk wat je wil bereiken.

Ik begin te vermoeden dat wij het over MapCSS in JOSM hebben terwijl
Phillippe vooral met Overpass MapCSS bezig is.  Het 2de is complexer dan
gewoon in JOSM even wat stijlen uitproberen.

Phillippe, leg eens goed uit wat je probeert te bereiken, met naam en
toenaam en dan komen we er wel uit.

Mg,

Glenn