On Tue, May 16, 2017 at 11:07 AM, Brecht Van Maldergem
<brecht.van.malder...@be-mobile.com> wrote:
> Gezien er begin dit jaar nog veel wegen waren die nog niet omgezet waren van
> 90 naar 70 in de OSM dB, hebben wij de vrijheid genomen om deze inderdaad
> zelf op te nemen;

Dit valt toe te juichen.

> Ik vermoed dat de 'fout' in volgende remark kan zitten;
> Opgelet: Wegsegmenten waar de maximaal toegelaten snelheid '90' blijft, zijn
> niet opgenomen in dit bestand met uitzondering van deze in de provincie
> Antwerpen.
> Dat maakt dat de 'fout' zich zou beperken tot regio Antwerpen.

Hier had men voorzichtiger kunnen zijn en/of terugkoppelen naar de
community dat er een mogelijks probleem was.

Het is niet voor niets dat er allerlei procedures zijn rond imports en
"paid mappers". Laat dit voor ons allen een les zijn zodat het een
volgende keer vlekkelozer kan verlopen.

Hebben jullie een update voor de provincie Antwerpen gekregen, zodat
de data kan worden aangepast ?
Of heeft u een ander idee ?

m.