Bones!
Perdoneu però estic mig off i no responc, encara que segueixo els fils
amb atenció ;)
Estic d'acord amb Yopaseopor però és inviable, per exemple el name pot
variar molt d'un idioma a un altre (per exemple, anglès i xinés). En
la traducció de vies del cadastre (on es separa tipus de via i nom),
ja hi havia problemes amb el basc! O sigui que s'ha d'incloure tot
(tipus de via i nom) al name :(
Depen exclusivament de nosaltres decidir si en català posem majúscula
o no (sóc partidari del no), només recordar que el que menys ens ha de
preocupar (des del meu punt de vista) és el renderitzat "oficial".
+1 a mapar els carrers que falten com prioritari, i si aconseguim que
ho facin comunitats locals, millor :)
Salut i mapes

PD: I mola veure tant moviment a la llista!

El dia 01/08/13, yo paseopor <yopaseo...@gmail.com> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló