Hola Fermí,

La veritat és que tot i que encara no ens hem assegut amb el Carlos a
plantejar com distribuirem el temps, què explicarem i què no, etc...
Pensàvem en anar bastant per feina i intentar que practiquin bastant, o
dedicar una bona estona a ensenyar com poden editar.

Suposo que explicarem coses força bàsiques, i sobretot orientades a les
etiquetes i recursos que els poden ser més interessants (com per ex.
hidrants, etc.).
Tenim 3 hores i han de servir perquè s'animin a editar i puguin veure per
què els pot ser útil.

Si vens segur que ens seràs d'ajuda... i potser aprens alguna cosa nova ;)
El darrer dia que vam parlar amb el Carlos vam plantejar-nos de treballar
amb l'editor ID, o sigui que per donar un cop de mà (si no canviem d'opinió
a última hora) seria una bona idea practicar amb aquest editor.

Salut i gràcies :))

El dia 15 setembre de 2014 10:04, Fermí Tanyà <ferm...@gmx.net> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí