Hola a tots,

Davant de la possibilitat de què l'Ajuntament de la Palma acceptés
utilitzar OpenStreetMap a la seva pàgina web, em vaig posar a treballar per
posar-hi alguna cosa amb cara i ulls que pogués mostrar la grandesa d'OSM ;)

Es poden millorar moltes coses, però de moment ho tinc així:
http://www.konfraria.org/osm/cerca/web/#17/41.41297/1.96756

Vaig partir d'un projecte d'un noi argentí del que n'he fet un fork.
He penjat el codi a GitHub per si algú vol reaprofitar-lo per jugar-hi o
per ajudar a millorar-lo (de fet us animo a fer-ho):
https://github.com/KonfrareAlbert/osm-pois

Qualsevol comentari/crítica seran benvinguts ;)
Salut!
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí