Benvolguts,

Escric perquè he detectat de fa temps que la posició de
l'estació/intercanviador de la Sagrera no és correcte a OSM:
Primerament hi ha uns tres nodes (dos d'ells connectats a una via, i un
tercer que no ho està) que tenen posicions incorrectes (veure
http://www.openstreetmap.org/node/3398923278). Recentment hi he passat i he
pogut comprovar que no hi ha cap sortida d'emergència ni cap entrada, ni
res. Tampoc em sembla que el metro pari allà, sino que para sota la
meridiana, a prop de la L5 i Rodalies. Aquest és un altre aspecte: he vist
que tot i que hi ha les entrades a l'estació, no he sabut trobar l'estació
pròpiament dita, ni tampoc relacions amb les línies corresponents. Com que
no estic familiaritzat amb el tema de transports, ho comento per aquí per
si algú pogués arreglar-ho.

Salutacions,

Carlos Cámara
http://carloscamara.es