Ahoj,

gpsdrive je jednoduchy na instalaci. V soucasne dobe existuje aspon pro
debian-testing soubor balicku, ktere nainstalujes a je to. Problem je,
ze jeden z balicku stahne pgsql skript s celym planet.osm, coz ma v
databazi jiste pres gigabyte, a to je podle me zbytecne... Zkusim se s
Joergem Oestertagem domluvit, ze by zacal delat balicky podle zemi -
prijde mi uzitecnejsi si naklikat jednotlive zeme nez to stahovat vzdy cele.
Jakmile si nainstalujes mapnik, tak pak skriptem osm2pgsql nasypes data
do databaze a v gpsdrive zapnes "mapnik mode". Vysledek pak vypada jako
na screenshotech.

Jakub Sýkora
email: [EMAIL PROTECTED]       <')
ICQ: 68976632               ( =-