Ja chtel jen vysvetlit rozdil - zatimco uhul byl neformalne schvalen k
odvozeni dat, u ostatnich podkladu se to zatim nepodarilo, tudiz se
mohou pouzit maximalne k overeni, zda gpx track jede kudy ma, ale zadnou
jinou informaci z toho podkladu tahat nesmis - nesmis gpx track upravit
podle mapoveho podkladu. A pokud nemas ani gpx track, tak uz je ten
podklad vubec na nic.