Ahoj,

ted jsem koukal na WMS a je tam mozne stahovat zelene plochy lesu. Vse
spatne je k necemu dobre - alespon by se vyrazne snizil pocet bodu,
ktere by se importovaly, protoze ty zelene plochy uz nejsou deleny na
typy lesu, ale jsou vcelku.

Takze asi predelam ten program tak, ze bude fungovat jako lakewalker
(mozna ho i pouziju) a bude delat z obrazku krivky...

--
Jakub Sýkora
email: [EMAIL PROTECTED]       <')