Ahoj,

takze jsem skoro dokoncil import. Co je hotove:

- Importovany linie jednotlivych toku 5.212.525 bodu 250.612 linii
- Importovany nadrze 1.486.406 bodu 72.026 ploch 822 multipolygonu z
toho 1.522 der (ostrovu)
- Importovany nazvy vcetne identifikatoru pro pripadny merge v budoucnu
- Sjednoceny sdilene nody (stejna lokace), ktere neni mozne
simplifikovat 187.921 bodu
- Export relaci pro polygony. Smer polygonu urcuje outer/inner.
- Simplifikace dle zadane hodnoty

Neni hotove:
- Import brehu pro riverbank
- Sjednocovani linii se stejnymi atributy (nazev). Zde nevim zda to
udelat, protoze tim ztratime identifikator z dibavodu a tudiz nebude
mozny merge v budoucnu. Linie jsou rozsekany vzdy jen na vetveni rek,
potoku apod.

Statistika simplifikace:
- Pri simplifikaci s presnosti 2 metry se vysledny OSM zmensi na 57%.
- Pri simplifikaci s presnosti 1 metr se vysledny OSM zmensi na 73%

Vystup pri simplifikaci 2 metry ma neco pres 300MB xml. Plna presnost je
tedy kolem 500MB. To mi prijde (ano opet zduraznuji) zbytecne. Podivejte
se tedy na ty vystupy a dejte mi za pravdu. staci menit promenou error
nekde dole ve skriptu. 2 / 10.... je ve stupnich, ale priblizne je to v
metrech.

Jako vzdy prikladam vyrezanou databazi, a exportovaci skripty. Komplet
zatim neposilam, protoze ma zabalena pres 100MB a to bych posilal hodne
dlouho. Tak se bavte a hlaste chyby.

http://www.web2net.cz/osm/vody_081026.7z

Jeste me napadlo oficialne kontaktovat urad s dotazem o tom zakonu. Oni
musi oficialne odpovedet a pak bysme 100% vedeli jak to tedy je. Mohl by
se toho nekdo ujmout?