Aha, na to jsem zapomněl. To je udělátko pro oblast, kde jsem chtěl ze
všech adres u budov vytvořit samostatné body. Asi tam přidám nějaké
zaškrtávací políčko.

Sám to mám raději adresy samostatně, protože to nezpůsobuje problémy při
vykreslování. Může se totiž stát, že budova má mít sama o sobě ikonku,
která se pak překrývá s číslem domu.

Radek

Radomir Cernoch
+44 750 708 8293 / +420 607 282 031