> 1) Pokud ma tile-downloader prohozeny nort south nebo east west, skonci
> aniz by cokoli sdelil, je treba kontrolovat

Ano vim o tom, ze tam jsou podobne neosetrene vstupy. Pokud nekde ma
byt cislo, tak program prdpoklada ze tam to cislo je, pozor si je
potreba davat treba pri tovrbe *.map souboru, aby vsechny definovana
k.u. byli meli zakreslene kranice apod. Kdyz se stane ze vstup je
spatne, tak program tise umre :-) (pokud je spusteny pres prikazovy
radek, tak si muzes prohlednou vyjimku, kterou vypise - ta muze
napovedet, co je spatne).

Delat program "blbuvzdorny" se mi moc nechce, je to umorna prace, a
tohle je v podstate jednorazova utilita. Svuj cas si myslim, ze muzu
vyuzit lip.

> 2) Tile-procesor zhusta nepozna 6 (sestku) a zamenuje ji za 8 (ten font
> neni zrovna OCR ready rekl bych) - vic nez polovina neprirazenych adres
> pada tomuhle za obet

Muzes vyzkouset vezri, ktera pouziva starsi OCR utilitu [1]. Na
nekterych pocitacich ale nefunguje a nepodarilo se mi prijit na to
proc, tak jsem ji puvodne ani nechtel davat ke stazeni. Vysledky jsou
presnejsi, protoze je natrenovana primo na pismo z katastralnich map.

[1] http://lkabrt.aspone.cz/osm/cuzk-tile-processor-old.zip

--
Lukas