Ahoj, udělal jsem si utilitku pro vyjmutí části území ze souboru *.osm
mapy katastrálních území
http://lkabrt.aspone.cz/osm/kucr.zip.
Třeba se také někomu bude hodit (ať již jako binárka nebo zdroják k
zakomentování do celku).

Upozorňuji, že nejde o nic obecného (i když by to možná zobecnit šlo),
ale je to dělané na míru tomuto souboru. Rychlost nemám s čím
porovnat, na mém stroji to trvá tak 10 sekund. Dělá to všechno v
paměti, takže to zabere pro daný konkrétní soubor asi 260 MB RAM.
Používá to XmlTextReader a XmlTextWriter místo LINQ.

Zadá se vstupní soubor, výstupní soubor a obdélník (north, west,
south, east). Výsledný soubor obsahuje všechny
nodes, ways a relations, které alespoň jedním nodem zasahují do daného
obdélníku.

Příklad použití:
ExtractBoundingBox.exe -north 50.50 -west 16.10278129 -south 50.49
-east 16.123 -input "kucr-jmena.osm" -output kucr-part.osm

Ke stažení:
http://jabi.aspone.cz/osm/ExtractBoundingBox-bin.rar (binárka pro .NET)
http://jabi.aspone.cz/osm/ExtractBoundingBox-src.rar (zdrojáky v C#)

Použil jsem k tomu parser parametrů z CUZK.Common.dll, snad autor nebude proti.

Honza