Ahoj, když už to tak krásně funguje, dal by někdo návod pro běžného
uživatele JOSM, jak do něj tento plugin dostat? slova jako zkompilovat
nebo binárka jsou pro běžného uživatele nesrozumitelná, naopak slova
jako nakopírovat, přidat řádek, editovat soubor či kliknout na
tlačítko jsou naopak vítána

J&D

Ing. Jan Dudík