Ahoj,

přidělal jsem funkci, že při stisknutém alt to nepřidává tag "building".

Měl bych ale dva dotazy:

Po předělání balíku se mi nedaří plugin spustit - musím si to lokálně
předělávat zpátky. Daří se ti spustit? Nenašel jsem, co by mohlo být
nastavené špatně.

Proč je tam ta kontrola na úhel při spojování, a proč je navíc jen u
jednoho typu spojování? Zkoušel jsem jí dat pryč a připadá mi, že se to
chová stále rozumně. Když tam ale je, tak to občas nespojí něco, co by
spojit mohlo.

Petr Dlouhý