Kvůli překryvům - čísla se s rozlišením zmenšují.
Nevím, jak moc je tvůj algoritmus dokonalý v detekci překrývajících se
číslic, ale nevěřím, že dokážeš spolehlivě poznat, kde číslo skončí.
Samozřejmě je to otázka nějakého kompromisu, ale většinu času předtím
zabralo počítání.

Myslím, že ale to dynamické rozlišení, které navrhuješ, nemá moc cenu,
protože ty dlaždice jsou v PNG, takže by bílé plochy neměly zabírat příliš
mnoho datového objemu. To samé platí pro vyšší rozlišení - zpomalení může
nastat spíš tím, že je nutné zpracovat větší množství obrazové informace.

Petr Dlouhý