Ta první chyba mi nikdy nenastala a nevím, jak ji reprodukovat, ta hláška
mi taky nic neříká. K jejímu vyřešení bych asi potřeboval další
podrobnosti (jestli to nastává s nějakou závislostí, co se vypíše na
konzoli, ...).

Tu druhou chybu jsem vyřešil, nová verze by měla být mezi pluginy v JOSM.

Petr Dlouhý