Zdravím,

Barrandovský most je opraven - ta dlaždice pocházela z doby, kdy to ještě
neumělo highway=trunk :-)
Teď už je to přegenerované a mělo by se tam zobrazit všechno.

Tunely - k těm se ještě dostanu, až budu pořádně brát v úvahu ty mosty, vrstvy
atd. Nicméně teď už se to vykresluje světlejší barvou, díky.

Voda v čističce opravena, byl tam ještě nějaký problém s inner/outer. I když
teda ty nádrže vypadají poloprázdně, nevím jak říci, kam až má sahat hladina -
teď je voda vždy stejně vysoká.

 > K vylepseni vzhledu, mozna texturka s oknama na bocni steny domu (to by
 > melo byt celkem snadne), obtiznejsi by bylo v defaultu kreslit sedlovou
 > strechu, ktera je u nas nejbeznejsi. Jinak konstatuju, ze prodrobne
 > vykreslene budovy (tam kde jsou) vypadaji velice verohodne.

Texturky by možná šly, i když nevím, jak zajistit, aby ta okna byla nějak
inteligentně (rovnoměrně, ne ve vnitřních rozích atd.). Nicméně dobrý nápad, to
promyslím.

Se střechami to obecně bude horší. Určitě budu podporovat tag building:roof
(tile, slate, flat, concrete), ale se sedlovou střechou nevím. Přeci jen;
budova
je nějaký polygon obecného tvaru - jak tam napasovat střechu je někdy oříšek i
pro architekta, pro program to bude velice netriviální. Zatím tam nechám prostě
polygon měnící barvy, když mě napadne něco lepšího, udělám to.

Také mě napadlo standardně nevýrazná (ne červená) střecha pro domy mající malou
plochu - nějaké kůlny atd. Ale zatím mě ani nenapadá, jak zjistit plochu
polygonu :-)

 > Scifi: 3D modely, moznost natacet mapu + zoom na "prochazka ulicemi",
 > kdyz to umi google ... :D.

Jo, to by bylo super :-) Teoreticky není problém vygenerovat .pov soubor, ten
importovat třeba do Blenderu a tam si procházet podle libosti. Jen to nějak
více
zpřístupnit… :-)

Aleš Janda