Dne 23.2.2010 22:29, Jan Bilak napsal(a):
> Ted jsem to asi uplne nepochopil. V JSOM lze nejak nastavit, jestli
> pouzije API metodu "diff upload", aby nahral vsechno v jednom
> changesetu a transakci nebo to delal nejak jinak?
>
> Osobne bych cekal, ze ten alternativni postup je pro ten webovy editor
> a JOSM bude pouzivat vzdy "diff upload". Tedy vse pekne v transakci a
> jednom changesetu. Tedy, pokud se to vejde do toho limitu poctu zmen.
>
> Honza

Pokud to funguje, tak je to default volba - vse v jednom pozadavku. Da
se to zmenit na "kazdou zmenu jako samostatny pozadavek" nebo vybrat
pocet zmen v pozadavku. Je to aktualne v tabu advanced pri uploadu zmen.
JOSM tusim protestuje, pokud by pocet zmen byl prilis velky, tak si
vynuti zmenu tohodle nastaveni.