> A ten soubor [1] je stále aktuální nebo existuje něco novějšího?

Nejnovjější verze je na adrese [1]. Co v mapě je a není, co je
zkontrolováno a kde ještě jsou nějaké nejasnosti jsem psal do
prispevku [2] tady na foru.

> Já bych to nějak rozsekal, třeba podle okresů, protože stejně to bude
> chtít celé projít a zkontrolovat. Možná omezit počet bodů a udělat
> návaznost na hranice státu. Stávající hranice krajů bych smazal, protože
> co jsem koukal stejně nejsou moc přesné.

Rozsekat to příliš nepůjde, protože ways tvořící hranice jsou společné
pro více území. Respektive nepůjde nahrávání jednoduše distribuovat
jako u DIBAVODU. Možné je mapu rozdělit na více částí, část vždy
nahrát, pamatovat si jaká ID server jednotlivým objektům přiřadil a
tyhle objekty znova neuplodovat.

Ideální by bylo nahrát vše nejednou, ale nevím jestli je to technicky
možné (jedná se o cca 1 milion bodů). Má někdo zkušenosti s tak velkým
importem? Jak třeba probíhal import lesů?

> Takže pokud na tom nikdo nedělá, mohu se do toho pustit?

Aktivitě se meze nekaldou :-) Rád kdyžtak pomůžu ...

[1] http://osm.kabrt.cz/home/kucr.zip?attredirects=0&d=1
[2] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2010-February/004503.html