S tim to nesouvisi,
IMHO Tracer ma WMS nastaveno URL natvrdo. Problem na prvni pohled je
ze, mapa KN je jineho charakteru, nema spojite linie, resp. je ma
tensi a jsou mezi nimi obcas diry.

Asi bych zkusil opet zapnout antialiasing, snad si to tracer i bez
uprav prebere.
Primlouval bych se za snizeni barevne hloubky smerem k puvodnim 4
bitum. Mozna je JOSM spatne napsan pro operaci s tak barevnymi rastry,
ale pro cernobilou mapu nejsou prave barvy(true color) potreba.

PS: jeste by se mi libilo mit v KM vrstvu, ktera by mi rikala jaka
data vidim (DKM, KM-D, SK...), jak jsou stara vuci ISKN a jaka je
obecna kvalita geodat.

ha
hanoj