Ahoj,

nevím, jaký druh práce přesně chceš ve své bakalářce dělat. Okolo OSM je určitě plno práce, která by se dala zpracovat v rámci BP. Momentálně mě napadá (zkus ale popsat, co konkrétněji bys ráda dělala, a já se to pokusím víc rozepsat):

-Dokončení práce na některém z importů (v současné době jsou rozpracované importy adresních bodů a řek) -Analyzátor seznamu relací a jejich historie (automatické http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cyklotrasy_v_ČR) -Vylepšený analyzátor relací s podporou forward/backward rolí, kruhových objezdů a superrelací (inspirace na http://ra.osmsurround.org/analyze.jsp?relationId=5397 - zdrojové kódy nejsou a asi ani nebudou k dispozici)
-Přidání/vylepšení nějakých funkcí do JOSM nebo jiného editoru
-Vyhledávač trasy se započítáním převýšení (možná už existuje) - velmi užitečné na kolo. -Jakýkoliv jiný analyzátor konzistence dat (určitě se toho najde plno), který ještě neexistuje (nebo vylepšit existující) -Vytvoření nějakého dalšího rendereru pro nějaký konkrétní účel nebo vylepšení existujícího -Vytvoření stránky spojující stovky různých jednoúčelových rendererů (slippy map) do jedné služby

U všeho je nutné prozkoumat, jestli něco takového už neexistuje.