Tak ja jsem si chvilku hral a neco jsem si napsal. Zatim jsem to
zkousel na malem kousku a vypada to  dobre.

Postup:
nactu toky (waterway:stream) a nadrze (landuse: reservoir)
najdu duplicitni body mezi toky a nadrzemi
duplicitni body v tocich nahradim odpovidajicimi body z nadrzi
puvodni duplicitni body z toku smazu

Az mi skript dobehne na cele republice, tak nekam uploduju vysledek,
kdyby se chtel nekdo podivat a zkontrolovat to predtim nez to
uploduju.

---
Lukas